Зворотній дзвінок

Вхід в інтернет-магазин
Скасувати Реєстрація
Реєстрація
Скасувати Вхід в інтернет-магазин

Гарантія та сервісне обслуговування

1. Гарантійне обслуговування у сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару та до наших магазинів (.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

3. Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у наших сервісних відділах. Адреси та графік роботи відділів дивіться тут https://inwarm.ua/service.

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.

Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів..

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті?

У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи накладений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

Що ви не можете повернути. На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні таких виробів:

  • вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку);
  • вироби, які мають сліди використання;
  • індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника;
  • вироби після 14 днів з дня продажу;
  • вироби, які змінили свій колір через перебування в басейні (вплив хімічних речовин) або через інші зовнішні чинники.

 

Умови повернення чи обміну виробу:

  • Ми приймаємо для повернення/обміну вироби в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності товарного чека.
  • У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.

6. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати і засоби, предмети сангігієни.
  • Ювелірні вироби із дорогоцінних металів, дорогоцінного каменю, дорогоцінних каменів органогенного походження та напівдорогоцінних каменів.
  • Окремі непродовольчі товари: швейні і трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір’яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру та педикюру.

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».

7. Як оформити повернення товару

Якщо товар не підійшов, ви можете його повернути, заповнивши просту форму на нашому сайті. Оформити повернення можна тут https://inwarm.ua/request-return/.

*Сервісний відділ/Продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік персональних даних про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, що містяться в товарі (пристрої): на внутрішній пам’яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування у комплекті з основним товаром, у разі можливого перепрограмування, заміни пам’яті пристрою, заміни чи оновлення системного програмного забезпечення.
Докладніше: https://rozetka.com.ua/ua/warranty/